duminică, 28 septembrie 2008

Mereu conectat

Ei bine, din acest moment pot sa declar ca aproape oriunde m-as afla am posibilitatea sa fiu conectat la internet.
Cand sunt acasa am, evident abonamentul de internet pe cablu. Cand sunt la munte la fel.
Cand sunt la facultate, pot sa ma conectez fie de la calculatoarele din laboratoare, fie cu ipod-ul la unul din hotspot-urile publice.

Iar acum, cand de exemplu, sunt in drum spre Sinaia iar ai mei sunt la Careffour la shopping, eu pot sta linistit in masina deschid laptop-ul si ma conectez prin Vodafone Mobile Connect
It's so preety :))

Dispozitivul functioneaza asa cum trebuie, din prima si foarte usor. Este compatibil si cu XP si cu Vista si cu Mac OS X. Instalarea a decurs fara probleme, conectarea la fel. Imediat am facut testul de viteza si era corespunzator abonamentului. Momentan l-am luat pe cel mai mic de 1Mbps. Faza tare e ca am trafic nelimitat. E drept, cica ar reduce viteza dupa 1GB de date transferate dar chiar si asa, a fi mereu conectat e ceva. Si da, merge si in afara prin roaming. 
Ah, si primele 6 luni am 50 sms gratuite in retea. Ma rog neinteresant asta. Modemul nu a costat nimic deoarece am facut abonament pe 2 ani. Taxa de anulare a contractului e de 260 euro :))

Si cam atat e de zis. Il bagi in calculator, te conectezi si gata. Simplu si frumos. Si cu un abonament mai mare as zice chiar si rapid :P. 
V

Niciun comentariu: