miercuri, 17 septembrie 2008

Steaua Bucuresti 0 -1 Bayern Munchen

Meciul a inceput prost cu o echipa germana sigura pe ea, combinand mult, gasindu-se pe teren si creand mereu o usoara presiune. Usor usor se vedea unde se indrepta scorul si dupa ce Zapata scoate o prima minge periculoasa, cu capul, vine si un fault facut de Szekely pe partea stanga a apararii, o centrare Schweinshteiger (sau cum se scrie) si un cap al lui Buyten pierdut in careu de defensiva. Era 1-0 pentru nemti in min 15 si cineva din camera mea injura mereu. 
Mai apoi am incercat sa preluam initiativa, sa facem usoare combinatii. Cu greu, pentru ca toate pasele date in adancime nu au ajuns la destinatie. Singurele actiuni periculoase au venit de la Dayro Moreno cu doua suturi, ultimul dintre ele lovind bara laterala, si un alt sut din afara careului a lui Lovin care a tras bine, portarul a respins iar Semedo a reluat, cu greu, in plasa laterala. Bayern nu a uitat ca a venit sa joace fotbal si a avut multe ocazii de a majora scorul dar Zapata ne-a readus aminte de eroul de anul trecut si a salvat-o pe Steaua. Cea mai mare dezamagire o reprezinta Toja care nu a intrat deloc in joc, in atmosfera, ba mai mult a pierdut o gramada de mingi care s-au dovedit a fi extrem de periculoase pentru noi. Parerea mea e ca Toja ar trebui inlocui cu B. Stancu inca de la inceputul reprizei secunde. Sau in orice caz dupa primele 5 min din a doua repriza. In rest, nu prea vad alte mutari. Eventual Tiago sau Ov. Petre cand oboseste Lovin. Trist. De ce nu e Pedriel pe lista UEFA? Dar Abel Moreno? Raspunsuri la care nu cred ca o aflu vreodata raspunsul.

In a doua repriza lucrurile au stat altfel. In a doua repriza am putut spera. Iar sperantele s-au transformat intr-o lovitura...in bara! Arthuro a scapat de defensiva, primind pasa de la acelasi Dayro care era cazut pe teren, a sutat si mingea usor deviata a lovit bara. Steaua a mai atacat, a mai avut faze, dar usor usor s-a stins. De prin minutul 80, Bayern cand punea piciorul pe minge o tinea, pasa la trecerea timpului si o faceam bine. Spre deosebire de Roma care a combinat in nestire cand era condusa si mai dadea mingea si la adversar asa ceva nu s-a vazut la nemti. 
B. Stancu a intrat in locul lui Arthuro si prin min 75 Kapetanos in lui lui Toja.

Am incercat, am sperat dar nu am reusit. Inainte de meci am zis ca imi este frica. Imi era frica de un meci in care sa combinam aiurea si sa nu inscriem. Si am avut suficient ghionion ca asta sa se intample azi. Scorul de 0-1 este intrucatva corect deoarece Bayern a jucat bine pana a inscris si pe urma si-a facut treaba si a jucat ca o echipa mare dar si injust deoarece s-a vazut ca am avut ghionion si ca se putea mai mult. 

Speram sa invatam din acest meci destule si sa privim in fata. Sa nu faca aceeasi greseala pe care Nicoleta sau eu sau alte persoane o fac...sa traiasca in trecut. Trebuie sa privim spre viitor, atat la urmatorul meci cat si la sezoanele viitoare. 

"O infrangere care sper sa ne faca mai puternici"

V
ah si sa nu uit: mii de multumiri portarului, Zapata, fara de care ne puneam caciula in cap si spunea noapte buna de prin minutul 50.

L.E: Ma bucur totusi ca nemtii au recunoscut si ei ceva. Si antrenorul si Ze Roberto si Van Bommel au zis cam acelasi lucru:
"Steaua are şanse de calificare, au practicat un fotbal bun. Noi am fost mai norocoşi, mai ales în a doua repriză, când românii au dominat clar. Şi-au creat ocazii şi puteau egala, e bine că s-a terminat 1-0, e un rezultat bun pentru moralul nostru"

Un comentariu:

Wabbit spunea...

See,dat's why i want the "Rufay" jersey :D