joi, 4 septembrie 2008

Airbus vs Boeing

OK. Poate nu am calatorit eu cu top-of-the-line models de la cele doua companii insa le-am folosit suficient de mult cat sa imi permit sa dau cu parerea.

Daca compania aeriana mi-ar permite sa fac aceasta alegere, aceea ar fi Airbus.
De ce?
Dintru-un simplu motiv. A fost construita pentru a oferi confort, iar asta inseamna pe langa scaune si materiale bune si distanta corespunzatoare. De fiecare data cand am mers in Boeing nu aveam loc de scaunul din fata care avea spatarul in pozitie verticala. In schimb, in Airbus m-am simtit excelent, iar daca eram fizic capabil, puteam sa stau si picior peste picior fara probleme.

Pe de alta parte, Boeing-ul are viteza de deplasare mai mare si permite astfel realizarea unui zbor intr-un timp usor mai redus decat cel al adversarului. Oricum nu se zboara cu vitezele maxime deci probabil ca au aceeasi viteze pe parcusul unui zbor normal.

Cat despre companiile aeriene...aici povestea este mult mai lunga, mai complicata iar eu nu am folosit decat vreo 4-5 pana acum.

V

Niciun comentariu: