miercuri, 17 septembrie 2008

AS Roma 1 - 2 CFR Cluj

Am decis sa nu fiu egoist si sa scriu si despre meciul celeilalte echipe romanesti din Liga Campionilor. Decizia a fost facut inainte de meci, nu datorita faptului ca a castigat.

Inainte cu vreo doua ore, discutam cu un iepure despre sansele echipei. El dorea un 0-0 pana la pauza si apoi sa nu primim mai mult de un gol.
La finalul conversatiei i-am transmis ce a declarat si Cornel Dinu si anume ca: "CFR are mai multe sanse cu Roma, decat are Steaua cu Bayern". Amandoi am ras si am facut misto de el.

De ce?
Eu am facut asta pentru ca, la fel ca multi altii, am comentat fara sa fi urmarit indeaproape cele doua echipe. M-am uitat la istoria Romei, la jucatorii care ii are si era clar favorita, jucand acasa imposibil de miscat. Ceea ce eu nu stiam, insa domnul Dinu da, este ca Roma  de anul acesta nu se poate compara cu cea de anul trecut, fiind incomparabil mai slaba. Jocul nu se leaga, se joaca dezorganizat, fara idei de joc, multe greseli individuale. 

Si am vazut un CFR care a stiut sa profite de greseli. Daca inceputul de meci a fost mai prost, fiind dominati de Roma care a avut cateva actiuni importante, printre care golul inscris de Panucci dar si bara lui Vucinici. Pe urma insa, dupa marcarea golului, jucatorii Romei au reactionat ca o echipa romaneasca. S-au relaxat. Iar echipa romaneasca, care de fapt nu avea decat vreo 2-3 co-nationali nu s-a lasat invinsa dupa marcarea golului, a crezut in sansa ei si a reusit sa marcheze de doua ori prin acelasi jucator: Culio. Primul gol a venit in urma unui "un-doi" superb cu Trica si incheiat cu un sut sec, iar al doilea a venit in urma unei centrari de pe partea dreapta a atacului, o balbaiala a defensivei incredibil de proaste(probabil si datorita numeroaselor accidentari) si un sut foarte frumos din vole. 

Chiar si dupa al doilea gol, cei de pe Olympico nu au asistat la atacuri furibunde ale echipei favorite. In schimb, CFR putea chiar sa termine meciul mai devreme Pereira avand o lovitura de cap buna care a lovit bara transversala. 

Pe de alta parte insa, si la CFR s-au vazut probleme. In multe momente ale jocului s-a vazut ca erau crispati si/sau disperati si bubuiau nenumarate mingi fin careu desi puteau continu faza altfel. De asemenea, de multe ori, au pierdut multe ocazii de gol datorita individualismului jucatorilor. Si s-a vazut ca numai in momentele in care au jucat ca o echipa au putut castiga. 

Nu ma las dus de val. E drept, spre surprinderea mea, m-am bucurat la goluri si la final m-am bucurat pentru cele 3 puncte obtinute. Insa nu se poate spune ca CFR-ul a jucat extraordinar. Stiti cum e, totul e bine cand se termina cu bine. Gata cu comentariile ca strica.

V

2 comentarii:

John spunea...

Sorry for writing in English.

But well, what can I say about Cluj? Perhaps one of many reason that why football is a beautiful game.

I'm happy many of the Argentine players in the team. That goal from Culio simply marvelous! beautiful! sensational!

Now everyone in the world will know jusu a bit more about them. But most importantly, other will take notice of this and take them seriously. That is for sure.

Anyway, enough from me. What about your opinion/comment about their performance? How far do you think they can go?

http://mundoalbiceleste.blogspot.com/2008/09/ucl-group-stage-round-1-thread.html

Wabbit spunea...

Chiar ieri spuneam ca as paria 5 euro pe victoria Clujului,cand am vazut cota.Well,didn't :))
Dar as fi pariat pe egal la pauza.Ma rog,ma asteptam la un 0-0.Oh well,I'm sure les petites moutons will spank the luft waffles.Oui!Oui!C'est satanique!