duminică, 17 mai 2009

Despre Eurovision

Ma tenta ideea de a scrie despre acest subiect dar m-am razgandit de cateva ori. Asta pana cand am avut o discutie telefonica care m-a impins sa scriu, in primul rand pentru ca am inteles ca din partea Romaniei, spectacolul a fost chiar bun.

Eu nu ma uit la acest 'show' din simplul motiv ca mi se pare cel mai politizat concurs de acest gen. Iar acest lucru mi-a fost demonstrat inca o data. Tarile nordice se voteaza intre ele, restul lumii voteaza cu vecinii. Bosnia cu Serbia, Moldova cu Romania si Romania cu Moldova. Si tot asa. Si din nou, desi (cica) am avut o reprezentatie foarte buna, am iesit printre ultimii. Dovada inca o data ca mai nimeni din Europa nu ne suporta. Mai mult, tara castigatoare am inteles ca a luat un avans considerabil si a terminat cu un numar imens de puncte. Iar dupa calcul persoanei dragi cu care am vorbit la telefon, peste 80% din toate tarile au acordat castigatoarei din acest an punctajul maxim. Ceea ce suna....aiurea. Ma abtin de la alte comentarii aiurea.

V

Niciun comentariu: