duminică, 28 iunie 2009

A lua cunoştinţă de cele scrise

Cand eram mic nu imi placea sa citesc. Nu imi suradea deloc ideea ca in loc sa ma duc pe afara si sa ma distrez cum stiu eu mai bine, trebuie sa sa stau in casa fortat fiind sa citesc una din cartile incluse in literatura obligatorie. Fie ca vorbesc despre perioada scolii generale, fie despre cea a liceului, situatia era aceeasi. In afara de doua exceptii, nu imi placea sa citesc si, mai mult, detestam sa mi se impuna sa citesc ceva anume. Exceptiile s-au numit Agatha Christie si Jules Verne.

Si apoi a venit vacanta dintre liceu si facultate. Cam pe atunci am impresia ca s-a aprins in mine dorinta de a citi. Si a inceput sa imi placa mult de tot. Iar, ca bonus, au inceput aceste campanii de la Adevarul, Jurnaul National si Cotidianul care parca m-au impulsionat si mai mult.

Paradoxal insa nu le-am prea bagat in seama. Am trecut direct la Amazon.com comandand carti. Am constatat ca biblioteca mea era saraca in ceea ce privea carti in limba engleza (desi imi amintea citind mult mai multe cand eram mai mic) asa ca am decis sa cumpar.

Si deja trebuie sa ma gandesc bine in ce mod imi aranjez cartile si, mai ales, pe care le voi arunca, pentru ca spatiul este limitat.

In orice caz, noi sa fim sanatosi, solutii se vor gasi.

V

Un comentariu:

Wabbit spunea...

Keep on to them books, Vladi, pentru ca, altfel, ajungi ca mine...