joi, 25 iunie 2009

Amazed

Tocmai am terminat de citit Speaker of the Dead de Orson Scott Card.
Asta dupa ce acum cativa ani (buni chiar) am citit Ender's Game de acelasi autor una dintre 'my-all time-favorites'.
Povestea cartii se spune ca este independenta de Jocul lui Ender. In mare parte este adevarat, dar daca Jocul este citit inainte povestea este cu atat mai interesanta.
Si cum inainte de Speaker for the Dead am citit Ender in Exile (recent aparuta) atunci cartea este un adevarat deliciu!!!!
Ieri am adormit cu 2 ore mai tarziu decat trebuia, iar azi cand m-am apucat de abia am apucat sa mananc ca nu am putut lasa cartea din mana.
Daca primele cateva zeci de pagini nu sunt neaparat captivante...ultimile 100 si ceva pur si simplu nu poti sa le lasi din mana.

Recomand cu mare caldura, iar daca cartile pot fi citite in aceasta ordine Ender's Game, Ender in Exile si Speaker for Dead cu atat mai bine.

Niciun comentariu: