duminică, 5 aprilie 2009

Mai mult loc

Presat de mesajele primite de la sistemul de operare cum ca nu mai este suficient spatiu, atat de la desktop cat si de la notebook am decis ca e timpul sa iau inca un hdd.
Peste doua zile:
Nu am stat sa caut multe teste...la aceasta capacitate nu sunt multi competitori...Samsung era mai ieftin dar si mai putin bun, Seagate a inceput sa aiba multe, multe probleme si l-am ignorat...singurul oponent viabil era fie un Hitachi, fie chiar un WD Caviar Blue.
In final m-am hotarat repede pe un Caviar Black. Oricum diferentele dintre cele doua nu se observa day to day. HDTune spune un maximul speed de 109 MB/s.
//In acest moment am ajuns, per total in desktop, sa am 2TB.

Coincidenta face ca fix in aceeasi zi sa vad un alt hdd:
Este un Seagate de 40MB. Si inca merge.
V

Niciun comentariu: