joi, 9 aprilie 2009

(Almost) like new

In sfarsit am si eu niste motive de bucurie dupa o perioada mai putin placuta.
Dupa ce am schimbat sonda lambda, dupa ce am reparat pompa de benzina si dupa ce am inlocuit debitmetrul de aer, al meu Accent se misca 'ca pe vremuri'. In sfarsit! Dupa o lunga perioada in care a mers obosita acum si-a revenit.
Tot ce ramane de facut este sa verific in ce masura s-a modificat consumul (teoretic ar trebuii sa se reduca cu 2-4 L la suta). Ah, si sa o spal bine de tot pe dinauntru. Dupa un gratar in padure si o sedinta de service e jegoasa rau. Si miroase a benzina pe dinauntru. Spre deosebire de masina lui Pitzy pe care o admir din punctul asta de vedere. De fiecare data cand intru in ea e o placere.

Sper sa scriu mai mult de bine si mai putin de rau.
V

Niciun comentariu: