sâmbătă, 11 aprilie 2009

Concert

10th of April 2009. Bucharest, Romania. Arenele Romane. One of the best have arrived.
Please welcommmeeeeeee CHASE and STATUUUS!


Mda. Aproape adevarat. Uite ca am facut-o si pe asta. Am fost la Arenele Romane.
Din pacate insa nu a venit decat Chase...dar asta e.
Inainte de el a fost Dj Snow si MC Agent care au avut cateva melodii bune. Parerea mea e ca au stat prea mult (but hey, that's just me). Pe la 2.00AM a intrat Status in actiunea si a inceput cu un intro de la Is it Really Worth It si deja celebra Take Me Away. Cateva highlight-uri au fost Running si Where's my money iar punctul culminant a fost Eastern Jam (HELLL yhea). Dupa aia au urmat cateva care nu le-am mai auzit si au fost foarte ok. A mai venit si Streetlife. A bagat si Noisia dar si remix-ul de la Prodigy cu Invaders must die. Foarte tare. Iar Pieces a incheiat spectacolul.
LA 4 si un pic am plecat. Pitzy a mai ramas.
Am ajuns acasa mi-am bagat capul in perna si nu auzeam decat un tiuit :)) Za end.
V
LE. S-a scris despre asta si aici-> http://metropotam.ro/La-zi/2009/04/art3270656083-Drum-n-bass-si-breakbeat-cu-Chase-Status-la-Arenele-Romane/

Un comentariu:

PSPaddicted spunea...

daca u ai plecat la 4 si ceva.... atunci yo sunt destept si nici nam restante /:)!