miercuri, 22 aprilie 2009

Cursa

Azi de dimineață, de fapt ieri seară mi-am propus ca ziua de azi să fie una liniștită. Mă trezesc, mă duc la școală, stau un pic, pe urmă acasă și mă culc. Sau in orice caz mă odihnesc.
Ei bine, lucrurile nu au stat deloc așa.
După școală am plecat cu colegii in Plaza să vedem un film. Intre timp insă mă sună șefu și mă anunță că trebuie să fiu in Victoriei. Bun. Asta e. Plec la 10:30 din Plaza, trec de Ase și ajung la locul faptei pe la 11 și un pic. Parchez, mă duc și ma apuc. Un calculator avea probleme cu ventilatorul plăcii video, altul nu boota si facea bip-uri. Am luat ramii la rost in fiecare slot, am luat placa video. Nimic. Am inceput să inlocuiesc componentele și pîna la urmă era placa video dusă. Am plecat, m-am dus la etaj și m-am apucat să schimb sursa de la un calculator. Lucru nu complicat dar care cerea timp. Carcasa era micuta și nu puteam să las toate firele aiurea, trebuia să fac cît de cît un air-flow corect pe acolo. In final plec de acolo la 12:16 după ce telefonul imi sunase de 2 ori. Ajung la Plaza la 12:35. Filmul a inceput la 12:45. Am luat bilete, popcorn, cola și in final stăteam și eu.
După care direct acasă dupa un drop-off la izvor. La 15:17 eram deja în fața calculatorului și constatam cum unul dintre ele a inceput să facă și el gălăgie.
Acum, să vedem ce urmează. E clar că ziua nu s-a terminat nici pe departe.

Și uite unde am ajuns...ce imi propusesem și eu cu o seară in urmă și unde am ajuns.
Eh, noi să fim sănătoși.
V

Niciun comentariu: