duminică, 19 aprilie 2009

Ciudatenii in ale telefoanelor

Dupa ce am citit un post de-al unui prieten de-al meu si am ramas uimit, se pare ca a venit timpul meu.
Era de Pasti, noaptea si am scris un sms, am selectat din agenda cateva (zeci) de persoane la care am trimis mesajul respectiv, dupa care am trimis la cateva persoane alte sms-uri.
Si in scurt timp au inceput sa vina 'reply-urile'.
La un moment dat primesc mesaj. De la 'Nk'. Habar nu aveam cine era. Sms-ul era scurt-> Adevarat a inviat! Dar cn esti? <- Dar eu nu stiam cine era Nk...si mai rau...aparea ca si cum il aveam in agenda.
Evident, am intrat in agenda am cautat Nk si nimic :|. Am luat numarul de telefon din sms si am sunat si aparea Nk (tot ca si cum ar fi fost in agenda) dar eu habar nu aveam cine era. I-am zis cine sunt si se pare ca ma cunostea (evident din moment ce intr-un fel si eu i-am trimis sms dar nu sub numele de Nk).
Anyway, the whole X-files thing is over.
Next.
V

Un comentariu:

galani spunea...

O da, frate, trebuie sa discutam pe tema asta. O sa ramai socat cand o sa afli ce si cum :))