joi, 26 martie 2009

(Aproape) Am fost la concert U2

Spun 'aproape' pentru că din păcate nu am avut plăcerea de a participa la un asemenea eveniment. Insă, am fost la un documentar/muzical la Plaza. Iar acest documentar, produs de National Geographic nu e nimic altceva decat un concert susținut de trupa U2 în Buenos Aires filmat/editat în 3D.
Faptul că nu se compară cu experiența reală este trivial. Insă e mult mai plăcut decât o peliculă standard.
Cel mai mult insă am fost dezamăgit de calitatea audio. Nu știu dacă așa a fost realizat ( deși ma indoiesc profund ) sau cei de la Movieplex au partea lor de vină. Cel puțin de la un concert te aștepți la mult mai multe.
Deși am fost miercurea, când este și Orange Film, sala a fost foarte goală. Aproximativ 20 de persoane. Spectacolul insă a fost frumos.
Personal, mi-a plăcut mult.
V

Niciun comentariu: