vineri, 3 octombrie 2008

PES 2009 Demo

Dupa o lunga perioada de timp (adica de la PES 6) am decis sa instalez si sa vad si eu cum mai e un simulator de fotbal.
Din pacate experienta avuta cu acest demo nu imi permite sa imi fac o parere clara.
Pentru inceput modul de alergare al jucatorilor mi se pare un pic ciudat. Modul in care se misca totusi pe teren mi se pare mai natural. Grafica e buna. Din ce in ce mai multe poligoane pe caracter.
Fiind demo, nici nu am putut schimbat tastele. In mod normal as schimba tasta A cu tasta D si tasta X cu tasta S. Asa ca a trebuit sa ma chinui cu aceste schimbari. Am la dispozitie Manchester United, Liverpool, echipa Frantei, echipa Italiei si inca doua echipe de club din Anglia daca nu ma insel. Nu am jucat decat cu Man si Liv. 
Lucrul cel mai mare care ma enerveaza la PES si care nu a fost corectat nici pana acum este sunetul. Intradevar, cantecul galeriilor parca e mai bun, mai tare, mai... incurajator. Dar in rest, nu e ceea ce trebuie. Nu sunt fluieraturi insuportabile cand se da rosu, nu sunt aplauze, tipete de bucurie si asa mai departe la goluri. Se intampla de atatea ori sa dau gol si nici macar sa nu se schimbe sunetul...sa ramane acelasi al galeriilor care vezi doamne freamata asteptand o faza. E penibil si strica foarte mult din joc si din bucuria unui meci. In special ca era vorba de un derby. 

Ce mi-a placut, vazand in videoclipul de prezentare de dupa: se pare ca exista o optiune, de creeare a unui jucator care avanseaza pe parcurs si pe care tu il controlezi. Numai pe el. Si in functie de cum si cat joci, si ce faci in meci primesti puncte si iti cresc atributele si asa mai departe. Foarte interesant. E un fel de New Star Soccer dar mai modern as zice :). Chiar sunt nerabdator sa incerc acest mod de joc si sa vad cat de bine e pus la punct.

Cam atat pentru acum.
V

Niciun comentariu: