duminică, 5 octombrie 2008

HyundaiClub Romania


De curand fac parte din acest club. Motivele sunt evidente. De doi ani conduc un Hyundai Accent( 1341 cmc, 86CP ). Sambata, 4 Octombrie am fost si la prima mea intalnire care a decurs ok. Am intalnit o parte din membri si sunt chiar de treaba.Din cate am inteles aproape in fiecare sambata la ora 11 este o intalnire urmata de un suc. Mi se pare o idee excelenta si un prilej bun de a intalni oameni noi si de a face schimb de experiente.
Mai mult, se pare ca se pune de o excursie la Bran. Sa vedem ce si cum. Momentan fondurile sunt reduse mult si nu pot sa iau o decizie imediat.

V

LE. Chiar a fost excursie in Bran...3 pana acum!!! Eu am participat la doua. Foarte frumos a fost!
Se pare ca nu m-am inselat si oamenii sunt foarte de treaba. Chiar nu te poti plictisi chiar daca vii sambata de sambata la intalniri.

Un comentariu:

Wabbit spunea...

I hate you! You have 8 more bhp,and 157cmc less than my Korean muscle.Darn it! :))