miercuri, 22 octombrie 2008

DIESEL POWER

Scriu acest blog plin de entuziasm si fericire. Pentru prima data de cand conduc masina am decis ca e timpul pentru ceva "improvements".
Am avut de ales intre mai multe lucruri. Am decis sa incep cu sunetul. Se stie ca sunt relativ pretentios la calitatea sunetului iar ce aveam eu era sub orice critica. Mai exact aveam un casetofon ( da, am scris corect) Kenwood. Puterea data era de 40W x 4. El era chiar ok, singura mare problema era suportul de caseta in loc de cd.  Asa ca l-am inlocuit cu un MP3 player Pioneer.


Culorile dupa cum se vede sunt albastru si rosu :X. Cel mai important este ca detine o mufa pentru auxiliar, unde pot sa imi conectez ipod-ul si astfel nu imi mai fac griji cu numarul de cd-uri. 

A urmat apoi o dezbatere lunga. Am discutat cu mai multi despre boxe, amplificatoare si subwoofer. Intr-un final m-am decis pentru niste boxe mai scumpe si atat.
 Alternativa consta in niste boxe mai ieftine + amplificator + subwoofer. Am refuzat sa instalez subwoofer-ul din cauza spatiului pe care il ocupa in portbagaj. 

Au urmat apoi boxele pe fata. Care sunt niste HELIX E 106 Esprit. 


 Specificatii: 
  • difuzoare coaxiale pe 2 cai
  • diametru: 16,5 cm
  • con acoperit cu fibra de sticla
  • tweeter 19 mm silk dome orientabil la 25º
  • putere: 50W RMS (100W max)
  • raspuns in frecventa: 55 Hz - 22 kHz
  • sensibilitate: 91dB (1W/1m)
  • impedanta: 4 ohmi  

  • Au urmat boxele pe spate, MTX Audio THX653

    Specificatii:
  • difuzoare multiaxiale pe 3 cai
  • diametru: 16,5 cm, tweeter 13 mm + supertweeter
  • putere: 65W RMS (260W max)
  • raspuns in frecventa: 65Hz - 22Khz
  • SPL: 92 dB/2,83v/1m
  • impedanta: 4 ohmi
  • con de polipropilena
  • bobinaj de aluminiu


  • Cam asta ar fi de scris. De auzit insa...e alta poveste :)
    Multumirile mele lui Wabit pentru sfaturi si teoreticizare, lui Pitzy pentru ajutor la montare si dezmembrare masina si celor de la Be-Loud care au fost foarte rapizi, atenti cu clientul si au lasat o impresie foarte buna. Ii recomand cu caldura! :)

    V

    ps. Probabil ca in viitorul apropiat va urma o antifonare a usilor sau ceva in acest sens deoarece pe la nivelul de sunet 40 de la player vibreaza tot, usi geam tot si cateodata produc un zgomot urat. (ah si nivelul maxim al player-ului e de 63 :)) )

    2 comentarii:

    Wabbit spunea...

    Eu am pus ochii pe MTX Audio XT803 inca de anul trecut,they're quite good.
    Well,sa le stapanesti sanatos si da,o izolare fonica ar fi buna,but all at a time,Vladi.
    Cheers!

    galani spunea...

    8-| PUSSY PUSSY PUSSYYYY AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    aham. asa. acum ca m-am calmat. sa le stapanesti cu placere! oh and lots of high db rides!