sâmbătă, 1 noiembrie 2008

Subwoofer si altele

Nu are cum sa nu iti placa. Punct. Decat poate daca asculti numai manele. Punct si de la capat.

Treaba sta in felul urmator. Adaugand subwoofer-ul in portbagaj, am mutat de pe F2 pe R3. Am astfel un bass frumusel in spate acompaniat de inaltele de la MTX-uri plus niste bass de la Helix-uri pe fata. Dar mutand pe R3 am reusit sa reduc drastic vibratiile in usi si astfel am scapat si de acel zgomot care ma enerva de la anumite melodii. Acum este clar ca lumina zilei ca pana si cel mai slab subwoofer are nevoie de amplificator. Asa ca ideal pentru mine este un sub JBL BassPro II care are amplificator incorporat (sau subwoofer activ depinde cum vrei sa-ti zici).
Cam atat despre partea audio.

Astazi, la intalnirea Hyundai Club au fost 2 masini care mi-au trezit interes. Un Coupe care avea evacuarea modificata si suna bestial si un Accent cu capota modifica, grila fata si filtru aer sport.
Datorita filtrului, la turatii mari suna ... interesant ca sa zic asa. Intentionez sa am o discutie mai detaliata cu omu sa vorbesc despre consum, eventuale probleme etc. Am intrebat de pret si se pare ca l-a dus la aproape 7 milioane cu totul. Filtrul in sine, cabluri si ce mai trebuie.

Pana la urmatoarele schimbari insa mai am de terminat treaba cu motorul meu. Nu renunt pana nu ma declar multumit de el. Dupa aceea o intalnire cu mecanicii sa vorbesc despre filtru de aer si evacuare si apoi sa ma decid... amplificator + subwoofer SAU filtru aer+evacuare SAU mai stau si iau masina noua :))

V

Niciun comentariu: