duminică, 9 noiembrie 2008

M-am saturat de fotbalul romanesc

M-am saturat pana peste cap de prostiile din fotbal, de "conducatorii" cluburilor de fotbal romanesti, de Liga I, de arbitrii. Si sa nu uit de publicatiile sportive!
Si m-am saturat de jocul slab al Stelei si de lipsa de pespectiva. De lipsa unui management, de conducerea de tip eu-sunt-patron-bun-la-toate-care-ia-toate-deciziile.

Din pacate, am fotbalul in sange. Sunt microbist. Nu pot renunta la Steaua.
Pot insa sa fac anumite modificari. Pot sa renunt la a refuza invitatii de a iesi undeva din cauza faptului ca 'asta-seara e meci'. Pot sa nu imi mai fac planuri in functie de programul echipei. Si asta voi incerca sa fac de acum incolo. Cel putin pana cand lucrurile vor reveni(?!) la normal. Imi va pasa in continuare, voi sustine si voi spera in continuare si voi fi afectat in continuare. Dar voi incerca sa ma detasez un pic de toate scandalurile, cancanurile si asa mai departe.

Ma voi uita la meci. Fotbal sau nu. Daca am timp bine. Daca nu, direct la rezultat. Mai putin meciurile importante.

Sper sa voi reusi. In orice caz un lucru e clar. Nu voi mai citi presa sportiva mult timp de acum incolo. Nici stiri, nici editoriale nici nimic indiferent de cine le scrie.

V

Un comentariu:

Wabbit spunea...

Si Fiara demisioneaza,
Ciobanu' tot antreneaza.