vineri, 7 noiembrie 2008

Fazele saptamanii

Curs de algebra. Toata lumea obosita, disperata sa plece cat mai repede acasa, cursul in sine neinteresant... vorbeam intre noi, profu tot incerca sa explice la tabla cand deodata se opreste si asteapta. Intr-un final se face liniste, se uita la noi si ne intreaba: "Facem curs sau vorbim?"

Eram acasa cu Pitzy si dadeam examene la Cisco. Erau cateva intrebari mai dificile la care am stat sa ne gandim dar si sa cautam raspunsuri pe net. La finalul examenului, primim scorul si pe urma verificam intrebarile la care am raspuns gresit. Ma uit pe tabel, observ ca intrebarea numarul 9 era gresita si am tinut minte exact ca acolo eu i-am zis un raspuns dar el a selectat altul ca a citit pe google. Si cum am vazut ca e gresita i-am zis pe un ton mai aiurea "Repede...Google". La nici 2 secunde mai tarziu, el se uita la urmatoarea intrebare cu raspuns gresit unde situatia era fix pe dos. Asa ca am primit reply-ul instantaneu: "Repede....Vladi:P ".


Si o faza la care am ramas masca. Eram cu Andreia in sala de lectura si incercam sa facem la geometrie. Cand deodata vine unul din alta camera si intra in vorba cu Andreia. Incepe si o intreaba de cursul de pedagogie, de cum se tine prezenta chestii din astea. Pe urma ne intreaba ce grupa suntem, pentru ca mai apoi sa ne intrebe daca o stim pe una cu numele de Liliana. Andreia o stia oarecum, si a zis ca s-a mutat la Mate. La care el zice: "Da stiu. Misterioasa fata...ARE PRIETEN? " :))))
I-a zis ca habar nu are si a plecat.
-> A stat de vorba 5 minute cu o necunoscuta despre prostii ca sa afle daca o alta necunoscuta are prieten. Atat.


Eram la intalnirea HyundaiClub. Se vorbea despre evacuari la masini. Si vine Tavi sa spuna despre nu stiu cine. "Eram la benzinarie si era unul acolo" bla bla bla. La care Tiny, :)), asa incep toate povestile lui Tavi, 'eram la benzinarie'. =)) Nota: Tavi are un Hyundai Coupe.

Niciun comentariu: