joi, 20 noiembrie 2008

Club Dumars

Si uite asa am fost cu baietii si cu fetele in club Dumars cu ocazia balului bobocilor de la facultatea noastra si facultatea de litere.
Balul in sine a fost cam nasol. In sensul ca, concursul de miss s-a vrut ceva foarte frumos, complicat etc dar nu a iesit mai nimic (macar a castigat cel mai bun, sau mai bine zis cea mai buna :) ) iar invitata, Lavinia a fost cam...nepopulara. In mare din cauza 'melodiilor'dar cred ca si din cauza costumatiei.
Dupa terminarea concursului, lucru care s-a terminat pe la 2 AM au inceput sa puna muzica care a fost aleasa de 'noi' pe site intr-un sondaj. Muzica rock. Iar dupa aceea s-a revenit la starea normala si anume, minimale.
Personal pot spune ca mi-a placut clubul in sine, micut totusi pentru organizarea unui bal, pentru concurs de miss si altele de acest gen insa potrivit pentru...club. Din pacate insa, muzica care se pune acolo, tot minimale, nu ma prea atrage.
Highlight of the night, pe la 1AM ne-am trezit vreo 4-5 exasperati de situatia de acolo sa iesim si sa mergem in MAXX. Muzica mai buna, animatoare alea alea. Nu am stat totusi prea mult, intorcandu-ne la 'radacini'. Am avut ocazia pentru o scurta perioada sa-mi urmaresc doi colegi, praf de beti, jucand biliard. Comic rau.
Am plecat de acolo asa cum am venit, cu Adrian si 3 fete si am plecat la 'noua' lui casa, oprindu-ne pe drum la un drive-in la McDonalds. Si am mai stat pe la Adrian vreo 40 minute, le-am dus pe fete acasa si intr-un final m-am dus si pe mine :). Pe la 5 si un sfert am intrat in casa, cat se poate de incet posibil. Sa nu fac zgomot cu geaca, cu pantofii cu nimic. Fix la ultima etapa, cand s-a inchid usa de la camera mea am lovit ceva cu piciorul. Si in 3 secunde dupa ce am inchis usa, s-a deschis si si-a bagat maicamea capul avand o fata din aia originala. M-a intrebat daca nu mie foame, si pe urma s-a tirat. Iar eu am bagat capul in mufa instantaneu pentru ca peste 3 ore aveam sa ma trezesc pentru a ma duce la scoala.(pentru aproximativ 10 ore de pierdut).

Cam atat. A fost, a venit, s-a dus. Urmeaza excursia la Bran :D :D :D :D :

2 comentarii:

Wabbit spunea...

E mai bine decât manelimbiîncur.Iar mIniMaLelE alea,bănuiesc că sunt,de fapt,melodii gen David DJ - Sexy thing sau Inna - Hot.
Rubbish stuff! LoL
Zise unul care ascultă at the moment , Louis Jordan - Is you is or is you ain't my baby

Adrian En. spunea...

A fost fabulosss... cred k a fost tare de fapt atunci cand am plecat in Maxx, unde am putut observa o fatuca "dezlantuita" :)))).
Iar Lavinia... chiar a cantat o MANEA X(... "suit meri madăr of gizăs", cum naiba sa faci asa ceva, oriunde ai fi pe lumea asta ?
Per total, vazut, placut, si incet incet muuulte altele :-"...