duminică, 5 iulie 2009

Pareri despre altii

De ceva zile tot citesc critici subtile aruncate domnului Marius Lacatus de catre ziaristi. Ca nu a facut bine antrenamentele, ca nu a stiut sa pozitioneze oamenii cum trebuie, ca nu a comunicat suficient, ca nu a dat credit tinerilor etc.

In fine. Ciudat dar in acelasi timp normal la noi, este ca (aproape) aceiasi ziaristi care astazi il tot critica scriau mai demult despre testul de antrenorat pe care l-a trecut Lacatus in urma unui meci european. Acum chiar nu mai tin minte exact despre care era dar imi amintesc bine cum toti il laudau si il ridicau in slavi in urma unui meci castigat.

Nu eram de acord atunci cu acele pareri. Eu nu imi formasem inca una pentru ca din punctul meu de vedere trecuse prea putin timp, prea putine meciuri etc.

Dar la noi, in presa noastra se ridica in slavi oricine dupa o fapta un pic mai rasarita. Dar se si doboara si se arunca cu pietre la fel de usor.

Eu zic ca nu este bine.

V

Un comentariu:

Wabbit spunea...

Si cu succesuri si cu esecuri, Lacatus e un antrenor slab. Zic eu.