marți, 28 iulie 2009

Citire usoara

Tocmai ce am terminat de citit o carte foarte frumoasa, usoara si numai buna de vacanta. SF (aproape evident as spune): Exploratorul, de Jack McDevitt. O singura zi mi-ar fi fost suficienta dar m-am apucat pe la pranz de ea iar seara mi s-a facut somn si a trebuit sa aman sfarsitul pentru ziua urmatoare. In orice caz, a fost frumos sa mai schimb registrul, chiar daca am ramas in acelasi gen, SF, se stie ca sunt mai multe tipuri..inclusiv SF Horror...

Cartea a fost cumparata de la editura Nemira care are colectia Nautilus SF o colectie fff buna. La ora actuala am 11 carti din aceasta colectie; Mai mult de jumatate nu sunt citite de mine dar urmeaza cat de curand. In orice caz, calitativ, imi plac foarte mult...iar pretul care fluctueaza in jurul sumei de 25 lei..este ok.

V

Niciun comentariu: