luni, 27 iulie 2009

Greseli in alimentatie

Una din marile si desele greseli pe care le facem atunci cand mancam este combinatie, foarte gustoasa, dintre carne si cartofi. Exemplele sunt nenumarate de la snitzel cu cartofi prajiti pana la mai stiu eu ce.
Partea proasta este ca indiferent de cartofi, combinatie nu e buna deci daca vorbim despre cartofi prajiti, cartofi naturi, piure impreuna cu o friptura, un mic sau mai stiu eu ce nu e bine. Am citit mai demult si explicatiile stiintifice dar nu mai tin minte exact - am impresia ca aceasta combinatie incetineste foarte mult procesul digestiv si de aici apar tot felul de necazuri.

O alta greseala pe care multi o facem ar avea legatura cu bautul. Mai exact, teoria spune ca in timpul mesei nu se bea. Nimic. Aici chiar nu mai tin minte nimic legat de vreo explicatie. Mai mult insa, dupa ce termini masa, de abia dupa 15 minute poti sa bei un pahar de...ce vrei tu.

Personal, in ultima vreme am incercat sa nu incalc regula cu bautul in timpul mesei. Insa sa renunt la cartofi cand mananc un hamburger, de exemplu, nu prea cred.

V

Niciun comentariu: