miercuri, 25 februarie 2009

Go

Imi place sa conduc. Clar. Imi place si in oras si in afara lui. Si pe serpentine si pe autostrada.
Si de nenumarate ori imi vine sa iau masina si pur si simplu sa conduc. Nu conteaza unde...numai sa fiu in masina.
Pentru mine e o senzatie foarte frumoasa. Nu imi trebuie nu stiu ce super viteza...sosea buna, fara blocaje, bassi in spate si totul e perfect.

Eu am ramas profund impresionat de drumurile din Slovenia, astfel ca numai la ele ma gandesc cand, well..cand ma gandesc la asta.

Pentru a nu provoca confuzie, acum nu ma gandesc la liniutze, drift-uri si altele. Si alea imi plac, in special drift-urile dar nu ma gandesc mereu la ele, nu am chef mereu de ele etc.

Pur si simplu...condusul clasic... si bass in portbagaj.

Ah, si sa nu uitam de o benzinarie pe ici pe colo.

V

ps. si eventual un BMW M3 sau ceva de genul :P