duminică, 13 septembrie 2009

DubFX in Bucuresti la Fabrica


 Sambata seara spre duminica in club Fabrica s-au auzit ritmuri de dnb. DubFX a reusit sa stranga asa de multa lume incat pe la 12:30AM au oprit intrarea pentru ca erau prea multi oameni.

Fata de data trecuta cand a mai venit Dub in Fabrica si oamenii s-au plans de acustica, in special de 'inalte', acum lucrurile au fost remediate. Poate prea mult :)). Volumul putea fi dat cu vreo 10dB mai jos. In orice caz, podiumiul pe care eram noi, eu fiind pe treapta cea mai inalta, si care se afla in spatelele incaperii vibra de fiecare data la liniile de bass facute de el. Foarte misto!

A interpretat melodiile mele preferate plus inca unele care mi-au placut, si a demonstrat inca o data ca muzica lui live poate fi cateodata chiar mai buna decat piesele inregistrate.

Concertul lui s-a terminat pe la 3.00AM dar dupa el au venit altii asa ca Pitzy&Co. au mai avut motiv sa iasa un pic afara la o gura de aer si pe urma sa continue zbenguiala.


That was it. Nice to hear you Dub. Good luck.

Poze mai tarziu.
V

Niciun comentariu: