miercuri, 17 decembrie 2008

Treaba la romani

Dupa lupte seculare uite ca am apucat ziua cand am intrat in pasajul pietonal de la Universitate fara sa fiu scarbit de mirosul de la intrare/iesire si fara sa fiu atent pe unde calc din cauza murdariei si lipsei de lumina si fara sa ma imbrancesc din cauza aglomeratiei din jurul McDonalds-ului.
Am intrat intr-un pasaj nou, modern, curat si luminat. Cu muzica de sarbatori si un bradulet pus la mijloc. Cu camere de luat vederi, cu indicatoare la fiecare iesire si, atentie, cu scari rulante. Pentru prima data dupa multi ani am urcat/coborat pe scarile rulante de la Universitate. Asta se intampla in ziua de marti, 16 Decembrie 2008.
Azi, 17 Decembrie 2008 am urcat pe scarile normale. Motivul? Scarile rulante erau deja stricate si o echipa se apuca de 'reparatii'.
Pur si simplu, no comment.
:|
V

Un comentariu:

^^ spunea...

si cu gresia alunecoasa cum te-ai descurcat? hai, trebuie sa recunosti, oprescu a vrut sa ne dea mai mult decat un pasaj... un pasaj cu patinoar incorporat :)