vineri, 26 decembrie 2008

Best winter day!

Azi am avut parte de cea mai misto zi de skiat de pana acum! Pitzy s-a decis sa vina in prima zi de Craciun la munte sa skiam. Initial trebuia sa vina doar el cu trenul, pana la urma a venit cu niste amici in 2 masini. Initial se vroia in Predeal pana la urma am mers la Sinaia.
Am fost la cota 2000 si parca nu as mai fi vrut sa plecam de acolo.
Am avut parte de viteza, cazaturi, drumuri misto, zapada din abundenta si niste privelisti minunate. Si frig si soare si ninsoare.





Iar cea mai tare faza a fost coborarea de ala cota 2000 la cota 1400 cu skiurile respectiv placile. Excelent drumul. Iar la final, Pitzy a intrat in copac intr-un stil aparte. :)))

LE: nu stiam eu de ce, dar dupa lungimi nu prea mari de partie, oboseam repede si simteam dureri in picioare. Intr-un final, datorita lui Pitzy care a observat ca nu sunt deloc ascutite canturile mele, mi-am dat seama ca practic nu prea am frane...si astfel trebuie sa aplic mai mult forta decat normal in fiecare viraj => obosesc mai repede. Oricum imi trebuiau ski-uri noi so...problema va fi rezolvata intr-un fel sau altul.

LE2: Cum nici o zi de asemenea amploare, si de o asemenea frumusete nu se poate lasa fara sacrificii se pare ca, pentru o perioada de timp, nu voi putea merge intr-un picior din cauza unui..accident...asta e. Life goes on, no biggie.



V

Niciun comentariu: