joi, 13 decembrie 2007

Ce nu imi place la Samsung (tel mobil)

Fiind asaltat in mod constant de toate ofertele din Romania de reduceri de sarbatori si neavand ce face la cursul de geometrie, m-am gandit ca ar fi frumos sa ma uit pe lista de telefoane mobile. Si uite asa mi-am adus aminte de un repros la adresa telefoanelor Samsung: instalarea jocurilor Java. Am avut un P520, momentan am un E800, mama are un E600, tata a avut un D600, bunicamiu un X450 si tot asa. Bineinteles, nu am incercat sa instalez jocuri pe fiecare dintre mobile insa, la 3 din ele operatia in sine nu e asa usoara/ieftina. Da, am zis ieftina pentru ca pentru moment singura solutie este accesarea unui site wap de pe care sa le downloadez si instalez. Am incercat trimiterea fisierului prin bluetooth, nu a mers. Am instalat softul pentru pc al telefonului insa nu are nici o astfel de optiune.
Am mai cautat pe net, vag, si gasisem niste programe, un jad maker si un java installer prin care se puteau instala jocurile insa la acel moment nu aveam chef sa imi bat capul cu metode destul de complicate.
Alta parte urata este ca pretul lor este f mare dupa parerea mea si nu intotdeauna stii daca ceea ce cumperi este bun. Am reusit sa iau un joc gratuit care mai downloadeaza din cand in cand niste publicitate dar suficient de putina incat sa nu imi vina factura prea mult :). Apropo de factura, am niste idei legate de abonament dar asta e deja alt topic.

Niciun comentariu: