sâmbătă, 9 februarie 2008

Victorie

Sunt mandru sa spun ca am terminat cu bine prima mea sesiune. Un pic obosit si, sper eu, am invatat destule pentru a putea razbi in continuarea in aceasta facultate. Bucuros si trist in acelasi timp, acestea sunt sentimentele pe care le traiesc vis-a-vis de aceasta facultate aleasa de mine. Ar fi multe de spus dar nu cred ca acesta e locul potrivit. Trebuie sa ma bucur de moment si sa ma gandesc bine la viitor.
Acum pot spune cu incredere ca, in prima saptamana de scoala din semestrul II, in loc sa ma duc acolo impreuna cu toti colegii mei, eu voi pleca cu matusimea intr-o vacanta in Egipt. De abia astept. De abia acolo, departe de calculator si de alte tentatii voi putea sa ma odihnesc cu adevarat.
Singura intrebare care ramane este: sa ma duc sau nu la scufundari?

Ciao,
V

Niciun comentariu: