vineri, 30 octombrie 2009

La limita

Pana unde poate sa mearga prostia?! In Romania se pare ca nu are limita. E nemarginita. Iar in politica se dezvolta cu o rapiditate nemaipomenita. Si nu-i asa, ce e mai frumos la noi decat o combinatie intre politica si sport. Iar daca sportul este fotbalul (la care suntem oricum un dezastru) avem incredientele pentru o situatie cu totul de cacao.

Cei de la PSD+PC, disperati asa cum sunt ei in ultima vreme, incearca prin orice metode sa caute voturi, s-au gandit sa se foloseasca de numele lui Mircea Lucescu si au propus Consiliului Local sa-l numeasca Cetatean de Onoare al Hunedoarei.

Ei bine, propunerea ajunsa la primarul de la PNL, nu a trecut votul. De ce? Pentru ca PNL si UDMR s-au abtinut de la vot.

Cu alte cuvinte, ce s-au gandit cei de la primarie, de ce sa castige ceilalti capital politic? Refuzam orice propunere, nu conteaza daca e buna sau rea, daca chiar aduce ceva in plus cuiva. NU, ideea e sa le fie lor bine, si celorlati prost. Romanul de rand? Cel in slujba caruia astia ar trebui sa lucreze? Nu exista - adica se fac ca nu exista. Rusine. Mare rusine.

Si vin cativa sa imi spuna ca domne eu il votez pe Crin Antonescu pentru ca...e altfel. E pe dracu! Toti sunt o apa si un pamant.

Am fost intrebat de ai mei recent: "Te duci sa votezi?"  Deci asa se pune problema mai nou, nu cu cine, ci daca ma duc. Le-am zis ca da, normal ca fac asta, dar raspunsul la intrebarea naturala care a urmat nu l-am dat pentru ca pur si simplu nu am stiut. Pentru ca pur si simplu Motivele pentru care ar trebui sa votez cu unul si nu cu ceilalti nu exista. Pentru ca nu pot sa spun domne, x din multimea {candidatii la presedintie} este cu adevarat mai bun; mai bun in sensul mai priceput, mai calculat, mai ne-comunist (daca mi se permite), cu mai putine interese de alte tipuri, cu sprijin etc.

Nu, noi de fapt avem de ales intre 4-5 mere foarte stricate. Iar cand trebuie sa faci diferentierea intre ele, nu te poti baza decat pe ceea ce auzi, ceea ce scrie si spune presa. Dar, exista la noi presa impartiala? Nu, din nou. Exista oameni pusi sa scrie pentru unii, pentru altii.

Asa ca, in fond si la urma urmei si tinand cont si de "puterile" pe care le are un presedinte la noi in tara (dpdv al constitutiei), mie mi se pare mult mai important prim-ministrul. Parca asta ar fi singurul punct care poate fi analizat.
Domne, daca eu il votez pe boul asta, sau pe boul celalalt, cine vine prim-ministru?
Poata asa, se va ajunge la o concluzie.

In orice caz, cel putin pentru moment, viitorul suna bine doar pentru ei.

-> Whoever wins, we loose <- Parca asa suna tema principala din Alien vs Predator

Niciun comentariu: