miercuri, 7 octombrie 2009

Cum mi-am pierdut brelocul cu Steaua

De fapt, nu pierdut este corect spus, ci fortat sa il arunc. Da, este adevarat. Am fost pe stadionul din Ghencea da? Pentru a vedea un meci al Stelei, da? Iar la intrare, nu am fost lasat sa intru cu brelocul meu cu Steaua pentru ca era din metal! Si nu a mers cu una cu doua - a venit si televiziunea si nimic. Nu m-au lasat sa intru pana nu l-am aruncat in cosul de gunoi adus special pentru asa ceva.

Ca sa nu mai spun ca inainte de asa, nu am putut intra pe prima poarta din cauza umbrelei. A trebuit sa ma intorc sa o las in masina.

Nu se poate asa ceva. Cum sa arunc brelocul cu Steaua doar ca e din metal. Si daca e din metal ce?! O sa omor pe cineva cu el?! Doamne ce societate.....

Ah, si pe langa toatea astea, Steaua a jucat si prost si a facut 1-1 cu Gloria Bistrita. Deci da.

Niciun comentariu: