luni, 17 august 2009

Vacanta (pr)in Romania

2020.2 km, in jur de 12 judete, cel putin 4 rauri mari, 12 nopti, aproape 1000 de poze.
Cam la asta se rezuma, in cifre, vacanta de vara pe care am petrecut-o prin Romania.

Per total ma declar foarte multumit, surprinzator chiar. Vremea a fost ok, un pic de ploaie dar si soare. Drumurile au fost in mare parte bune si libere.

Nordul tarii este absolut superb si merita vizitat in orice perioada. Intentionez sa ma duc mai des prin acea zona. Iar drumul catre Vatra Dornei trecand prin pasul Tihuta este absolut mirific, dublat de o sosea fara repros ( mai putin lipsa marcajelor si a indicatoarealor care inca nu au fost aplicate/instalate). Oamenii au fost cumsecade, primitori, calmi. Am mai dat peste niste bucuresteni care trebuiau sa faca neaparat galagie in locul in care erau cazati sau sa mearga ca nebunii pe drumuri.

Am dormit prin Sibiu, Bistrita, Baia Mare si Cluj-Napoca. Pensiunile sau hotelurile nu erau situate in oras pentru ca vroiam sa evitam galagia si aglomeratia.
Cele pe care le recomand sunt:
- dpdv al calitatii: Pensiunea Eladi din Borsa(3 stele) si Pensiunea Serena din Cluj(5 stele)
- dpdv al locatiei: Casa de Oaspeti "Lumina Lacului" avand intrare la Lacul Colibita
As mai mentiona si Pensiunea Lisa, situata langa Bistrita a carui patron e cat se poate de voios si primitor.

Cuvinte pentru a descrie frumusetile tarii sunt mai greu de gasit asa ca voi lasa albumul foto sa vorbeasca despre ele.

Dar au fost si cateva lucruri care nu mi-au placut. In continuare lipsesc indicatiile, pancardele, indicatoarele etc. Daca in orase precum Cluj sau Baia Mare sunt arhisuficiente unele indicand si distanta altele avand o mica poza, in alte locuri lipsesc cu desavarsire.
Un alt lucru il reprezinta evident acea portiune de drumuri care nu mi-a placut deloc, mica, ingusta plina de gropi mari si nici macar o avertizare.

Un alt aspect placut a fost reprezentat de sistemul de parcari din unele orase despre care voi vorbi intr-un post viitor.

Ca incheiere pot sa spun ca avem o tara minunata - in special zona de Nord, Centru, si Vest.

[UPDATE]: albumul foto cu cateva din mia de poze facute

5 comentarii:

Wabbit spunea...

Sunt o mulţime de locuri faine la noi care merită văzute. De altfel, acum două seri mi se făcuse un dor de perindat, mai ales după ce vedeam la teveu, un reportaj din zona Padiş.
Şi asta după ce mă gandeam să îmi fac cununia religioasă la Fereastra Zmeilor (don't think that's possible tho'. Well, not for me, for others)...in about 13-15 years time ;))
Şi că tot vorbeai de pensiuni, ar trebui să încerci şi pensiunea "La cireaşa de pe cort", care are tot 3, dar de data asta, metri pătraţi.
It's quite nice, actually.
Şi da, şi eu mă gândesc la un tur al...something, prin România, Ardealul mostly, pentru că pe acolo am dat foarte puţin.
Şi da, hurry with the pics, că-s curios să văd.
Sănătate!

cristiana2k spunea...

Salutare!

Nici nu stii cat ma bucur ca mai exista oameni care apreciaza ce are de oferit tara noastra din punct de vedere turistic!
Daca aveti nevoie de sugestii cu privire la locatii frumoase pentru petrecerea vacantelor, puteti vizita cu incredere www.romania-turistica.ro.

Wabbit spunea...

M-am uitat încă o dată pe halbum, and I have to say: de ce nu sunt mai multe poze?
Şi am văzut că ai modificat informaţia referitoare la Cetatea Slimnic :D

Illuminatus spunea...

Hihi. Am exact 1036 de fisiere, din care aproape 5-6 video. Deci poze sunt dar nu prea multe pe net pentru ca trebuie sa existe o limita intre privat si public.

Wabbit spunea...

True, true, there's gotta be a limit between those two, dar eu mă refeream la pozele cu peisaje, locuri, clădiri, etţera.
I mean, do show some more pics of where you've been, asta dacă Tihuţa, Colibiţa şi Sighişoara nu sunt prietenele tale. Gee!
Cetatea Slimnic sex XV. Why yes! :>