miercuri, 18 iunie 2008

Olanda 2 - 0 Romania

Sau cum sa pierzi un meci aranjat.

Situatia era clara inca de la inceputul partidei. Olanda vroia sa se menajeze, sa nu creeze mult ocazii si intr-un fel sa ne ajute sa trecem in sferturi si sa lasam acasa Franta si Italia.
Ei bine, oricat s-au lasat astia ( ratari de copii mici, pase date prea tare in aut, ba chiar pase date direct la adversar ) noi nu am fost in stare sa facem nimic. Am avut 2 suturi pe poarta care au fost mai mult pase la portar, si doua suturi o idee mai buna dar nu pe cadrul portii. In rest, noi nu am jucat fotbal. Olanda a avut multa rabdare cu noi, poate prea multa si cand a vazut ca nimic si nimic, a turat foarte, foarte putin motoarele si a inscris 2 goluri. Unul din corner, unul din actiune. Cel al lui Van Persie cel putin a fost excelent.
Iata notele pe care le acord jucatorilor dupa acest meci:
Lobont : 6
Rat: 2
Tamas: 5
Ghionea: 4.50
Contra: -3
Cocis: 0
Nicolita: 0
Mutu: 1 ( ar fi trebuit -2 dar ma rog)
Chivu: -2
Marius Niculae: 0
Daniel Niculae: 0
Florentin Petre: -1
Dica: 0

Stiti ce e trist? Cei care au luat 0 nu e vorba ca nu au jucat. Din contra, au fost pe teren :(

Daca s-a vazut ca Mutu nu trecea printr-o perioada prea buna, Chivu a fost pentru mine dezamagirea totala. Desi taicamiu il injura pe Cocis cu foc, eu nu aveam mari pretentii de la el. In schimb, Chivu a fost dezastru. Nu numai ca a jucat muult prea in spate, de fiecare data cand urca rata pasele. Au fost 3 pase consecutive date in adancime in care el dadea in stanga, atacantul se ducea in dreapta si invers.

Azi de dimineata printre scuze se regaseste si oboseala. Mi se pare penibila aceasta scuza. Daca nu venea din campionate tari mai ziceam dar asa...

Asta e. Nu pot sa zic ceva de genul "Visul frumos s-a terminat" pentru ca nu visam prea mult.
Italia-Franta era clar ca nu se va termina egal orice s-ar intampla. Am sperat cand am vazut ca Olanda ne lasa dar uitandu-ma la neputinta jucatorilor nostrii a fost suficient sa imi treaca orice speranta dupa primele 15 minute. Dupa aceea m-am uitat la meci ca oricare altul in care nici macar fotbal nu am vazut. Noroc cu cateva executii personale ale lui Robben si Van Persie.

V

Niciun comentariu: