vineri, 18 decembrie 2009

Sunt inconstient

De ce spun asta?
Pey sa facem socoteala: in primul rand cadrul de desfasurare. Azi, 18 Decembrie 2009, dupa 2 zile de ninsori inclusiv prin Bucuresti, a tras o ninsoare aseara si mai tare.

Eu cu Hyundai Accent vechi, cu ambreiajul proaspat schimbat de simteam ca sunt la volanul altei masini. Cauciuri vara/all season nu mai stiu dar oricum, relativ tocite. Fara airbag, fara ABS (de ESP si altele nu mai vorbesc), fara incalzire in oglinzile laterale si cu cel putin un stergator cam ciung.

Si am plecat pe vremea asta, la munte, fara lanturi fara nimic. Cu mult curaj, incredere, o tona de bautura si mancare in portabagaj si ceva haine.


Dar totusi, am ajuns, sunt intreg, masina e intreaga (mai putin problemele care le are mai de demult). Ba chiar sunt si mancat. Trist e ca nu am fost singurul inconstient...am mai dat pe drum peste multi...unii cu multe clase peste mine.

Niciun comentariu: